Prenumerera nu!

Namn:

E-post:

Mer av Max-OT

Untitled document

Övningsutföranden

Ett lyckat träningspass omfattar intelligent övningsval och korrekt utförande. Inte bara set och repetitioner utan också hur bra du utför varje övning i sig självt.

För att kunna maximera tid och kraft som du använder i gymmet och de resultat du får och få ut absolut så mycket som möjligt av varje övning, så berättar vi om utförande, rörelselängd, grepp, var du har stången/hantlarna, hela köret.

För att du bättre ska förstå hur du ska göra de olika övningarna har varje övning djupkoll på utförande tips osv. Guiden har detaljerade foton för att visuellt visa hur du korrekt ska utföra övningarna för maximala resultat. Det kommer att ge dig kunskap om träning och övningsutförande och besvara de frågor som du har haft om hur man utför de effektivaste muskelbyggande övningarna.

Bättre utförande är lika med bättre resultat! Detta är en viktig del av framgångsrik styrketräning. Att du vet vilka övningar du ska göra och hur du ska göra dem kommer att ha en står påverkan på de resultat du får.

Det finns en hel del böcker och "hur du ska göra", guider om styrketräning, tillgängliga, men de är alla karbonpapperskopior av varandra. Om du har läst en så har du läst alla. Här presenterar vi en fräsch uppdatering och djupkoll på de effektivaste övningarna för att bygga muskler och styrka. Till och med vissa övningar som inte är "idealet" för att bygga muskler finns med och tar upp varför de är slöseri med tid och varför de är ineffektiva.

Detta är ett nära samarbete mellan Paul Delia och Jeff Willet kombinerat med många år av "verkliga experiment på gymmet. Vi har gjort alla misstag, så du inte behöver göra dem.


Muskelgrupper - Övningar


Armar

Axlar

Rygg

Bröst

Mage

Ben